Klantenservice

Veelgestelde vragen

Winkels en openingstijden

Informatie over onze winkels wat betreft openingstijden is te vinden op de winkelpagina.

Uw dichtstbijzijnde Vomar Voordeelmarkt kunt u vinden via onze winkelpagina.

Het postadres van Vomar Voordeelmarkt is:
Vomar Voordeelmarkt
Postbus 1100
1810 KC Alkmaar

Bij productklachten waarbij de verpakking (gratis) opgestuurd dient te worden naar de klantenservice is het adres:

Vomar Voordeelmarkt
Antwoordnummer 81303
1810 VA Alkmaar

U vindt een slijterij in zo goed als alle winkels, met uitzondering van:

- Heemstede
- Bakkerstraat in Haarlem
- Bloemkorf in Zaandam

Prijzen, acties en aanbiedingen

Wanneer een aanbieding is uitverkocht, kunt u in de winkel om een reclamecheque vragen. Zodra het artikel weer op voorraad is, kunt u bij inlevering van deze cheque het artikel alsnog voor de aanbiedingsprijs verkrijgen. Deze cheque is niet geldig bij OP=OP-aanbiedingen. Maximaal zes cheques per klant.



In de winkel kunt u contant of met pin betalen.

Uw waardebon geldt in principe in al onze winkels, tenzij anders aangegeven op de betreffende waardebon.

U kunt in elke Vomar Voordeelmarkt gratis een Klant is Koningkaart aanvragen door een aanvraagformulier in te vullen. Op die manier kunt u direct gebruikmaken van ons zeer voordelige spaarsysteem en kunt u eventueel ook uw (sport)club sponsoren.

Kijk voor meer informatie op onze KIK-kaart informatiepagina.

U kunt de punten die u gespaard heeft, op elk gewenst moment verzilveren bij de servicebalie van uw Vomar Voordeelmarkt. U ontvangt voor iedere 480 punten € 5,- in contanten.

Bij verzilvering zal een pincode worden gevraagd. Wanneer u uw pincode bent vergeten, verzoeken wij u met een geldig legitimatiebewijs naar de servicebalie te gaan. De hoofdcaissière kan uw code dan aanpassen.

Kijk voor meer informatie op onze KIK-kaart informatiepagina.

Mocht het zo zijn dat een prijs niet klopt, meldt u dit dan bij de filiaalmanager van de winkel. Hij of zij kan het dan direct uitzoeken en aanpassen. U krijgt het prijsverschil terugbetaald, als het schapkaartje een lagere prijs aangeeft.

Klachten over producten en bezorging folder

Indien u ergens ontevreden over bent, kunt u dit aangeven bij de filiaalmanager van de desbetreffende winkel. Ook kunt u bellen naar onze Klantenservice via het telefoonnummer 072-7502555 (van 08.00 uur tot 17.30 uur) of contact opnemen via ons online contactformulier.

Alle producten die u bij Vomar Voordeelmarkt koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht uw aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kunt u het omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvangt u op vertoon van de kassabon en het product het aankoopbedrag terug.

Als u geen nee/ja- of nee/nee-sticker op uw brievenbus heeft, kunt u uw klacht over de bezorging het beste rechtstreeks bij Spotta melden.

Overigens is de folder altijd in de winkel verkrijgbaar op de dag van de start van de actieweek. U kunt zich ook via onze website opgeven voor de nieuwsbrief, waarin u een link vindt naar onze digitale folder. Op die manier heeft u de aanbiedingen altijd als eerste in huis!

Overige vragen

Onze reguliere aanbiedingenfolder is wekelijks geldig van zondag tot en met zaterdag.

Elke zaterdag komt de reguliere aanbiedingenfolder van de aankomende week online te staan, zodat u vast kunt zien welke aanbiedingen eraan komen.

Het kan zijn dat u de voorkant van de nieuwe folder niet direct op uw telefoon, tablet of PC ziet. Dit heeft te maken met de cache van uw apparaat. De cache is het geheugen waarin tijdelijke gegevens worden opgeslagen zodat uw apparaat sneller werkt. Het is altijd mogelijk om het cachegeheugen te wissen. Wanneer u daarna op de voorkant van de oude folder klikt, opent de nieuwe folder vervolgens wel.

Bij de keuze van ons totale assortiment richten wij ons op de wensen en de behoeften van onze klanten. Onze omgeving verandert tegenwoordig heel snel en wij vinden dat producten daarin mee moeten veranderen. Dat is de reden dat wij regelmatig wijzigingen doorvoeren in ons assortiment. Bovendien geldt voor sommige producten dat wij ze supervers willen aanbieden. Door te lage verkoopaantallen lukt dit soms niet, waardoor wij ons genoodzaakt zien om het product uit ons assortiment te halen.

U heeft in de afgelopen jaren voor verschillende producten kunnen sparen bij Vomar Voordeelmarkt. Omdat dit geen artikelen zijn die wij regulier in ons assortiment voeren, hebben wij hiervan de garantieregeling uit handen gegeven aan de leverancier. Dit om u snel en efficiënt te kunnen helpen in het geval van problemen met uw spaarartikel.

Mocht u na afloop van de spaaractie vragen of problemen hebben met uw Crystal glazen, Thomas messenset, Schulte-Ufer bestek, handdoeken, Fruit- of Hondenknuffels of Grundig apparaten, dan kunt u altijd contact opnemen met de leverancier TCC via onderstaande gegevens:

Customerservice.benelux@tccglobal.com
(020-5703400)

Vanuit serviceoogpunt wordt garantie op elektrische apparaten altijd verzorgd door de leverancier. In geval van vragen of problemen met elektrische apparaten vragen wij u daarom contact op te nemen met de leverancier. Dit staat ook op het garantiebewijs. De leverancier is hier beter toe uitgerust dan onze supermarkten en daardoor in staat klachten sneller en beter af te handelen.

Vomar Voordeelmarkt sponsort door middel van de KIK (Klant is Koning)-club verschillende regionale clubs en verenigingen. Om zo voordelig mogelijk voor onze klanten in de markt te opereren, gaan wij doorgaans niet op overige sponsoring in. Mocht u toch een verzoek willen indienen, dan wordt dit individueel beoordeeld door onze directie.

Aanvragen kunnen worden ingediend via vomar@vomar.nl.

Wij zijn trots op de kwaliteit van onze producten. Zo trots zelfs dat we u de beste kwaliteit garanderen. Vindt u toch een product waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken? Dan krijgt u hetzelfde product met een goede houdbaarheidsdatum gratis mee. Zo garanderen we dat u bij ons altijd de beste kwaliteit krijgt.

Spelregels
• Vindt u een product waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken? Laat een medewerker het product zien en u krijgt hetzelfde product met een goede houdbaarheidsdatum gratis mee.
• U krijgt maximaal één product gratis mee van een bepaald artikel. Vindt u meer dan één product van een artikel met een houdbaarheidsdatum die verstreken is, dan geldt dit dus maar één keer. U kunt wel van verschillende artikelen één gratis product meekrijgen.

Wij vinden het belangrijk dat u niet lang in de rij bij de kassa hoeft te wachten. Daarom krijgt elke vierde of daarna wachtende klant in de rij de boodschappen gratis. Dit zorgt ervoor dat wij ons uiterste best zullen doen om klanten zo snel mogelijk te helpen en altijd de snelste service te garanderen.

Spelregels
• Elke vierde of daarna wachtende klant in de rij krijgt de boodschappen gratis mee.
• De klant die al geholpen wordt bij de kassa wordt niet meegeteld als wachtende. De vierde wachtende is dus de vijfde klant in de rij.
• Personen die elkaar vergezellen bij het boodschappen doen, worden als één klant geteld.
• De garantie geldt niet als u bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten.
• De Snelste Service Garantie geldt niet als alle kassa’s open zijn. Als er defecte kassa’s zijn, dan tellen deze niet mee als gesloten kassa.
• De vierde wachtende in de rij dient dit direct kenbaar te maken aan de kassamedewerker of een andere medewerker in de winkel.
• De Snelste Service Garantie geldt niet voor de servicebalie en de slijterij. Als de servicebalie echter in dezelfde lijn ligt als de overige kassa’s dan geldt de Snelste Service Garantie hier ook.
• U krijgt uitsluitend de boodschappen gratis die zich in uw winkelwagen of -mandje bevonden op het moment dat u als vierde wachtende aansloot in de rij.
• De garantie geldt niet voor klanten zonder winkelwagen of -mandje die de vierde wachtende in de rij zijn.
• Geneesmiddelen, rookwaren, alcoholische dranken en zuigelingenvoeding (0-6 maanden) worden niet gratis weggegeven vanwege wettelijke bepalingen. Statiegeld en telefoonkaarten worden ook niet gratis verstrekt.
• De Snelste Service Garantie is bedoeld voor Vomarklanten tijdens het normale aankoopproces. Wanneer vast komt te staan dat een klant misbruik wil maken c.q. maakt van de garantie, behoudt Vomar zich het recht voor om niet tot gratis verstrekking van boodschappen over te gaan.